poniedziałek, 2 marca 2015

mój MUST HAVE na ten rok!

Hej! Przychodzę dziś do Was z moim MUST HAVE na ten rok, czyli tym co muszę mieć. ;) Pewnie każda z Was a przynajmniej większość ma listę rzeczy, które musi kupić, ja nie odstaję i moja lista może nie jest długa ale dość pracochłonna (pod względem zarabiania i zbierania pieniędzy), bo po podliczeniu tych "wydatków" suma mnie przeraża.. :D Tak więc zacznę po kolei..    

BIELIZNA CALVIN'A KLEIN'A
Tutaj powiem szczerze, nigdy nie zwracałam większej uwagi na bieliznę, miała być wygodna i ładna. Odkąd kupiłam swoje pierwsze sztuki bielizny tej marki postanowiłam, że większość mojej bielizny będzie właśnie od Klein'a. Nie dość, że wygodna to powiem szczerze, zakochałam się i już nie odkocham! ;)


SUKIENKI Z WYCIĘCIAMI 
Nie trzeba mieć idealnej figury do wycięć, bo rodzai takich sukienek w sklepach jest mnóstwo a każda z nich pięknie i delikatnie podkreśla kobiecość. Nie mówię tu o wulgarnych sukienkach, takim mówię nie ale reszta jak najbardziej tak! Ja już od zimy "zbieram" sukienki, najwięcej ich kupiłam w second-handach za grosze ale już widzę, że w sklepach pojawiają się kolekcje na lato więc muszę się wybrać na zakupy!


CHANEL
Buty bądź torebka! Będę zbierać tak długo aż uzbieram na jedną z tych rzeczy. Klasyczna Chanelka lub te konkretne buty to mój must have od grudnia! Większość z nas marzy o tej marce, ja również dlatego muszę coś mieć! Myślę, że choćbym miała zbierać do grudnia to uzbieram i kupię! haha Najwyżej odmówię sobie wszystkich przyjemności, myślę, że uzbieram wtedy dwa razy szybciej. :D 


CROP-TOP
Koszulki sięgające do pępka to mój kolejny must have! Zresztą tak było już w zeszłe wakacje i teraz zamierzam to powtórzyć. Dla dziewczyn z niewypracowanym brzuchem -tak jak moim aktualnie :( polecam crop-topy i spódniczki, spodenki czy spodnie z wysokim stanem, które ukryją nasz brzuch. Zresztą wydaje mi się, że wysoki stan do krótkich bluzek wygląda o wiele ładniej niż cokolwiek "biodrowego" co mi kojarzy się z tandetą niestety..


WYSOKI STAN!
No właśnie, czyli to co opisałam u góry. Jeśli wszystko zestawi się dobrze to możemy uzyskać całkiem niezły outfit i pokazać to co mamy najlepsze, np. nogi, brzuch, tyłek, itp, itd. ;)


PERFUMY
Tutaj wystarczy, że zostanę przy tych zapachach, bo każdy jest wspaniały. Najchętniej psikałabym się każdym jednocześnie ale niestety zmieszany zapach to mieszanka śmiertelna jak dla mnie. :D Każdy z nich polecam, jak macie szansę sprawdzić zapach w drogerii to sprawdźcie, bo ja jestem wybredna co do perfum ale te są mmm..!!


KLASYCZNA GARDEROBA
To jest rzecz, której muszę poświęcić sporą uwagę. Uwielbiam kupować kolorowe rzeczy, których później i tak nie noszę a kupuję, bo "to jest takie ładne, że na pewno będę nosić"... o.O Marzy mi się garderoba w odcieniach klasycznych jak czerń i biel, do tego granat, burgund, szarości, zgniła zieleń.. 


STRÓJ KĄPIELOWY
Strój to coś co muszę kupić w tym roku obowiązkowo, bo mój aktualny jest za mały.. :( Zdecyduję się chyba na jeden upatrzony w River Island bądź na jeden ze zdjęć, marki TRIANGL. Są cudowne, wybrałabym oczywiście coś w bieli bądź czerni ale jeszcze szukam czegoś, pewnie niedługo zobaczycie to na instagramie! 


Mam nadzieję, że podobała Wam się moja lista, może coś z niej wskoczy do Waszej, koniecznie mi o tym napiszcie! Jestem ciekawa również Waszych must-have więc jeśli chcecie to podajcie je w komentarzach. Pomysły na posty, filmiki itp cały czas przyjmuję wszędzie gdzie się da więc śmiało!

3majcie się!